Marketing automation – najważniejsze możliwości i narzędzia

Marketing automation to realna wartość, która pozwoli ci na lepsze promowanie swojej marki w sieci. Choć dopiero zyskuje na popularności warta jest uwagi i inwestycji.
Sprawdź, co możemy ci zaoferować
Obecnie Marketing automation oferuje bardzo szeroki zestaw narzędzi, które pozwalają korzystać z niego w pełnej krasie, a dzięki odpowiedniemu ich wykorzystaniu możesz zyskać naprawdę wiele. Są to m.in.:
Scoring
To innowacyjny system, który a podstawie wyznaczonych przez Ciebie punktów mierzy zaangażowanie indywidualnych użytkowników oraz poziom ich wiedzy. Możesz sprawdzić jak dobrze poinformowani są chociażby w zakresie znajomości Twojego cennika, materiału, profilu marki w mediach społecznościowych czy samego zakupu.
Segmentacja
Dzięki odpowiedzialnemu grupowaniu maili przy pomocy tagów jesteś w stanie zaadresować kampanię email, sms czy w social media, kierując ją jedynie do tych użytkowników, których dany komunikat może zainteresować, a oszczędzając nachalnych wiadomości tym, którzy tematem nie są zainteresowani.
Maile dynamiczne 1-do-1
To każda wiadomość, wysyłana indywidualnie do pojedynczego użytkownika. Wśród nich znajdują się wiadomości powitalne, indywidualne rabaty, czy wiadomości urodzinowe. Te właśnie zindywidualizowane reklamy generują zysk znacznie większy od tradycyjnych.
Spersonalizowane formularze kontaktowe
To narzędzie, dzięki któremu system na bazie zebranej wiedzy o użytkowniku pozwala zawrzeć w formularzu komunikaty skierowane bezpośrednio w obszar jego aktualnych potrzeb lub zainteresowań, co pozwala zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu sprzedażowego.
Dobre rozwiązanie
Celem przyświecającym idei Marketing Automation jest przede wszystkim dostarczanie odpowiedniej wiadomości do właściwej osoby w idealnym do tego czasie. To narzędzie pozwala na wyeliminowanie masowego, nietrafionego mailingu i agresywnych, wyskakujących przed użytkowników banerów z nieciekawymi dla nich ofertami – to z kolei prowadzi do zmiany relacji pomiędzy konsumentem a reklamodawcą na lepsze. Dowiedz się więcej o strategiach Marketing automation z nami!