Marketing

Agencja reklamowa w dobie pandemii

agencja marketingowa

Pandemia zmieniła sposób funkcjonowania bardzo wielu firm. I co za tym idzie, pojawiła się także konieczność wymyślenia całkiem innej kampanii promocyjnej. Jak w tych trudnych czasach można współpracować z agencją reklamową?

Kryzys czy nowa szansa?

Przez pandemię koronawirusa wiele sektorów gospodarki musiało odpowiednio dostosować profil swojej działalności do nowych warunków i obostrzeń. Zmieniła się chociażby komunikacja z potencjalnymi klientami – na znaczeniu zyskała reklama w internecie, a sprzedaż online dynamicznie zaczęła rosnąć. Eventów czy promocji w galeriach handlowych siłą rzeczy było zdecydowanie mniej, a wręcz przez kilka miesięcy wcale, więc w dużym stopniu działalność marketingowa musiała przenieść się do sieci.

Firmy takie jak 4mat.pl szybko zareagowały na te zmiany, oferując swoim klientom szeroki dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych. Kampania jest przygotowywana indywidualnie, dokładnie według potrzeb zleceniodawcy, mocniej niż dotychczas koncentrując się na marketingu internetowym. W okresie pandemii agencje zwracają uwagę na to, że firmy muszą oszczędzać na wydatkach, dlatego duży nacisk kładzie się na efektywność działań marketingowych i trafną ocenę rynku pod kątem zapotrzebowania na dany produkt czy usługę.

Agencja tworzy strony internetowe, zajmuje się e-mailingiem, obsługuje social media, zapewnia treści reklamowe, dba o stronę produkcyjną reklam. Cały proces jest monitorowany i raportowany, a jeśli kampania nie przynosi pożądanych efektów, agencja szuka nowych pomysłów na podstawie już zgromadzonych danych. Klient otrzymuje także do dyspozycji aplikacje mobilne.

Współpraca online

W zasadzie to już przed pandemią wiele firm współpracowało zdalnie, teraz ten trend po prostu się nasilił. Wszelkie informacje związane z kampanią promocyjną można wysyłać i odbierać drogą mailową, spotkania nie muszą odbywać się osobiście, pełen profesjonalizm zapewnia także e-konferencja – uczestnicy mogą swobodnie ze sobą rozmawiać i widzą się na ekranie komputera czy telewizora.

Co jednak ważne, w elektronicznej korespondencji należy zachować pełną ostrożność. Wskazane jest odpowiednie zabezpieczenie firmowych komputerów i korzystanie tylko ze służbowej poczty, szczególnie ważne dokumenty powinny mieć dodatkowe uwierzytelnianie, tak by nie wpadły w niepowołane ręce.

Share:

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *